Reaktioner begynder at komme. Og “Gudernes tusmørke” kan forudbestilles nu.

Jeg begynder så småt at få reaktioner på min kommende udgivelse.

Forleden blev jeg ringet op af Den Ny Opera, Esbjerg, der spiller Wagners Siegfried her til sommer og Wagners Ragnarok næste sommer. Vi diskuterede muligheden af samarbejde – specielt til næste sommer med Ragnarok (Titlen “Gudernes tusmørke” = Götterdämmerung = Ragnarok).

Så fulgte Operaens Venner, Esbjerg, i kølvandet og spurgte til muligheden af et oplæsningsarrangement.

Dejligt at omverdenen begynder at røre på sig allerede inden udgivelsen! Og jeg har forskelligt andet under opsejling. Men det vender jeg tilbage til, når det bliver aktuelt.

Og så kan man ellers forudbestille “Gudernes tusmørke” nu. Den udkommer 11. september.

Klik her for listen over dem, der tager imod bestilling allerede nu.

www.amvo.dk

4 kommentarer

Filed under boeger, bog, forfatter, Litteratur, Opera, roman, skrive, wagner

4 responses to “Reaktioner begynder at komme. Og “Gudernes tusmørke” kan forudbestilles nu.

  1. Bo

    Er det bare mig, der er lidt uklar, eller har dine blog-indlæg en tendens til at forsvinde — endda ret hurtigt efter, at du har postet dem?

    Like

  2. Bo: Sandt nok, de forsvinder nogengange, når jeg synes, at det ikke er “bevaringsværdigt” det jeg har skrevet. Når det bare er dumt fyld. Så sætter jeg dem off-line. …Smiler… Men er der et bestemt du savner…? Sætter gerne on-line igen…
    Og lige i øjeblikket har jeg desuden fjernet de fleste indlæg, der handler om næste roman igen – “Bartóks låste døre” – simpelthen for at bevare fokus på “Gudernes tusmørke”. Når jeg engang har lagt den udgivelse bag mig og for alvor dykker ned Bartok-historien, så lader jeg de indlæg komme til syne igen, så sammenhængen i den proces kan fremstå.

    Like

  3. Bo

    Jeg skulle sådan set bare have bekræftet, at det ikke var mig, der så syner — og så syntes jeg, at historien om kysseriet og “Don Giovanni” var ret sød. Og at du havde en god pointe. Desuden — sådan, helt generelt: Det er spændende og givtigt at få lov til at følge med i processen m.h.t. “Gudernes tusmørke”, men det er også interessant – i hvert fald for os meget nysgerrige – at få et indtryk af, hvad det er for en person, altså dig, der gennemgår processen … Hvis du forstår hvad jeg mener. Alt det andet, som du kalder fyld, giver os mulighed for at snage lidt. Eller hvordan jeg nu skal udtrykke det. Og det hører jo med, det andet. Et eller andet sted. Forestiller jeg mig … ?

    Like

  4. Det har du fuldstændig ret i, jeg ved godt, at det hører med. Nogen gange bliver jeg bare nervøs for, om jeg kan holde den balancegang, det er at skrive en blog. For man bliver nødt til at være ærlig i blog-skriveriet. Og ikke for smart. Samtidig ved jeg, at der vil blive kigget på den her blog, når min bog udkommer. Gyldendal har trykt min webadresse på bogens omslag, og den adresse henviser videre her til. Det betyder, at anmelderne snart vil kigge ind forbi her. Og jo, den med Don Giovanni VAR faktisk en god historie, så nu sætter jeg den on-line igen.

    Like

Skriv et svar

