De ti bedste erotiske bøger? Og en lytteprøve på Parsifal.

Klik her for at læse nyt blogindlæg om erotiske bøger – 24. juni 2012

Hjælp, det er en sværere opgave end jeg havde regnet med, at lave en liste til Tidens kvinder over de ti bedste erotiske bøger (jeg skal interviewes af dem i næste uge, og er blevet bedt om at diske op med en sådan).

Hvorfor findes der ikke særlig meget god litteratur inden for den genre? Lige nu er jeg helt blank, og kan kun komme i tanker om Maria Hellebergs Valeria og Marquis de Sades Justine.

Jeg tror, at jeg er ved at være for stresset over den bogudgivelse, siden min hjerne er gået så meget i stå! Der sker ellers en del lige i øjeblikket, møde med min agent igår, og Gyldendals plakat er færdig (flot, flot!), møde med presseafdelingen på fredag …

Jeg trænger til at tænke på noget andet. Komme ud og opleve, sanse, få sindet blæst igennem af stor og voldsom musik! Jeg savner musik i mit liv i øjeblikket … Her forspillet til Parsifal ved Barenboim:

Men ellers nogen gode bud på de ti bedste erotiske bøger?

www.amvo.dk

6 kommentarer

Filed under boeger, bog, erotik, forfatter, Litteratur, Musik, Opera, parsifal, wagner

6 responses to “De ti bedste erotiske bøger? Og en lytteprøve på Parsifal.

  1. Bo

    Og så virker det! 🙂

    Like

  2. O’s Historie. Det er da en klassiker og vildt fræk 🙂

    Like

  3. Aida: Selvfølgelig O’s historie! Tak. Den må klart med på listen!

    Like

  4. Chris

    Jeg kan varmt anbefale:
    Ginas 90 dage (The ninety days of Genevieve) af Lucinda Carrington. Jeg har købt serien Black Lace (paperback) gennem Tidens kvinder for år tilbage. Ovenstående bog er helt klare den bedste.

    Like

  5. Pernille

    Hvor kan man købe Ginas 90 dage, på dansk?

    Like

Skriv et svar

