Boghandlerne

På en måde er det dejligt, at det er mandag. Jeg har overstået fire heftige dage omkring udgivelsen af Bastarden nu, med reception og anden fejring, og med anmeldelser i aviserne hver eneste dag. Heldigvis er de positive og begejstrede anmeldelser i flertal, så jeg kan kun være stolt og håber, at Bastarden når ud til rigtig mange læsere. I hvert fald gør boghandlerne deres bedste, ser det ud til, og det er jeg virkelig taknemmelig for. Da jeg i weekenden gik forbi butikken Arnold Busck i Købmagergade, opdagede jeg, at de havde fyldt et helt vindue med kun Bastarden og dens forgænger Dronningens dame (og nogen, flyt lige den cykel, der står foran vinduet!😉 )

 

Arnold Busck

Skriv en kommentar

Filed under forfatterblog

Skriv et svar

