Det Kvindelige Litteraturselskab

Jeg er inviteret over for at tale for Det Kvindelige Litteraturselskab på tirsdag den 25. februar, og det glæder jeg mig rigtig meget til. Da jeg første gang for nogle år siden hørte om selskabet, blev jeg imponeret over, at der i vores internettider – hvor vi kan sidde med hver sin e-læser og nøjes med at kommunikere på de digitale, sociale medier – kunne findes så succesfuld en læseklub. På grund af den meget store popularitet har der længe været lukket for medlemstilgangen i Det Kvindelige Litteraturselskab, og der er som regel udsolgt til deres arrangementer. Konceptet er, at hundrede kvinder mødes til et stort kagebord nogle gange om året med en forfatter på scenen i forsamlingshuset i Serridslev (lidt uden for Horsens). Der er også udsolgt til mit arrangement på tirsdag. Hundrede kvinder og et stort kagebord! Det er da ikke til at stå for … 🙂

Skriv en kommentar

Filed under Uncategorized

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.